מנעולן רכב בבאר שבע

ענף המנעולנות

ענף מנעולנות הרכב

מנעולני רכב משקיעים שנים של הכשרה ורכישת כל הכלים המתאימים לכל סוג עבודה. מנעולנות רכב היא מקצוע מאוד לא צפוי עם נסיבות לא ידועות ולכן, ניסיון רב הוא יתרון. מנעולנים קיימים מאז שפותחו מנעולים ומפתחות פשוטים.

ישנם 2 סוגי מנעולנים, אחד שעובד בחנות ומטפל רק בשכפול מפתחות בסיסי והשני הוא מנעולן רכב נייד. מנעולן רכב נייד הם בעל מקצוע שיגיע עד לרכב או לבית שלכם, הם נוטים לעבוד מסביב לשעון ויש להם את היכולת לטפל במנעולים, מפתחות ובעיות אבטחה שונות. יש להם כלי רכב שמכילים כלים רבים שבהם הם יכולים להשתמש בעת ביצוע העבודה, החל מכלי פריצת מנעולים, מפענחי מפתחות, כלים לפריצת כספות,  מחשבי קידוד מפתחות, כלים לחילוץ מפתחות שבורים, מקדחות, פינים ועוד.

לכל מנעולן רכב יש את הטכניקות שלו והוא יהיה מצויד בכלים המתאימים המתאימים לכישוריו. הם גם נושאים מכונות קטנות, מוצרים וגלמי מפתחות בכל עת. חלק מהמנעולנים מתמחים בתחומים שונים, חלקם עובדים עם נכסים כמו בתים,  אחרים הולכים על מבנים מסחריים, שטחי משרדים, חנויות, מכוניות, טנדרים, משאיות, אופנועים, סירות, קרוואנים. בדקו תמיד אם המנעולן יכול לעשות את העבודה או לא.

בדקו האם החברה מבוטחת ומורשית ע"י משטרת ישראל מה שעוזר לכם להבין אם יש להם תקן מסוים והם לגיטימיים. בתעשייה, יש כמה שיש להם מוניטין רע. אנשים מסוימים יכולים להגיע למקום לא מוכנים עם כלים לא מתאימים וחוסר ניסיון. חוסר ניסיון יכול לגרום להם להשקיע שעות בניסיון להבין איך לפתור את הבעיה ובכך לייקר את עלות העבודה.

קחו את הזמן שלכם בחיפוש אחר מנעולן רכב המתאים לתפקיד, אתם יכולים לעשות חיפוש באינטרנט, או אפילו לבקש מחברים/קרובים שיתנו המלצות. תיקון מנעולים, שחזור מפתח רכב, התקנות, חיתוך מפתחות, שינוי מנעולים דורשים מיומנות וניסיון ברמה גבוהה. ניסיון לתקן את הבעיה בעצמכם עשוי לפעמים להצליח אך לעיתים קרובות הוא מחמיר את המצב ולכן פנייה למנעולן רכב מקצועי שיבצע את העבודה תפחית את הלחץ ותוכל לתת לכם שקט נפשי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן